Χαρτογραφόντας την προσβασημότητα

Το σχολείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό «Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα»,   Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο νε έρθει στο σχολείο; Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τη Spotlight on Innovation (Spotin) AMKE κατόπιν έγκρισης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το τμήμα Γ3 του σχολείου μας, περπάτησε αρκετές διαδρομές από και προς το σχολείο με σκοπό να εντοπίσει τα σημεία που είναι προσβάσιμα ή μη για άτομα με αμαξίδιο. Στα συνέχεια τα σημεία αυτά καταγράφηκαν μέσω εφαρμογής χαρτογραφικής συλλογής δεδομένων για smartphones και αποτυπώθηκαν  σε ψηφιακούς χάρτες συνθέτοντας τα ευρήματά τους σε ιστορίες (geo-storytelling) . Οι μαθητές, μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, ευαισθητοποιήθηκαν και εξοικειώθηκαν σε θέματα προσβασιμότητας ατόμων με κινητική αναπηρία, με τη βοήθεια της χαρτογραφικής απεικόνισης του χώρου. Το σημαντικό είναι ότι τα παιδιά κατανόησαν τη σημασία τόσο της συμπερίληψης όσο και της προσβασιμότητας και συνειδητοποίησαν το δικό τους ρόλο στην διευκόλυνση των ατόμων με κινητικές αναπηρίες.

#mapcompetition  #spotin

Μπορείτε να δείτε την αφήγησή μας εδώ:

https://arcg.is/0PrW4K